Wednesday, May 13, 2009

Jealousy Turning Saints Into The Sea~~

Im so jealous right now..!
grrr...nak gigit miow ni..hiihi..

my cuti da approaching 2bulan..tak rasa pun..sgt relaxxxx and freeeeeeeeee!! weeheeee!!!
My stay in Christchurch, is getting more exciting!
I can finally NAIK BUS IN CHRISTCHURCH independently. repeat after me haahha INDEPENDENTLY!!
wah kene berbangga ngan Encik Lebah nii! hihi..
tapi INDEPENDENT = naik bus dgn Lynn hahahahahah..okayy apeeeee..~~

This coming Friday, we gonna go and watch Angels and Demons~ yayyyyy..=) =)
I read the book fuh..about 2years ago i think, 3 years..maybe..
I remember the cryptex, but cannot recall other things! erghhh...
Tom Hanks is my favourite actor, im sure its worth it!


Miow miow...Anna is about to eat you masa nih..hihi youre just soooo cuteee...! you sleep just like me hahahaha..=P

And yes, the cat show..this Sundayyy..
CANT WAITTT!!

And yes, my graduation, this 23rd of May~~
I finally graduate from Medical School.. i cannot believe this!
Alhamdulillah syukur =) =)
Nanti Encik Lebah grad saya nak tgk Encik Lebah..hihi yippiee =)

Today,
its warm..
back to normal me..
Esok, katanya sunny..
So saya dan Lynn mahu pergi kat city..berjalan2 di Cathedral Square...hmmmm kene tahan diri dari beli earrings dari stall makcik2 depan Cathedral Square niiihhh!

4more days, my Encik Lebah nak exam, the final of finaleeeee hihihi..
and join me Dr Najib! insyaallah amin..
Good luck Honeybee..you got everything in you, me beside you, families praying for you..and Allah..the One and Only, with you..insyallah passed..Aminn..=)

p.s Anna tunggu awak Encik Lebah..hihi miss you..=)

2 comments:

zen said...

adoiii sorry laa anna tapi tak tahan sungguh aku baca entry ni, banyak sngt reference kpd serangga terbang, hehhe. Aku nk tgk gak A&D tapi lepas exam lah kot =)

Anna Mariya said...

hahahah frequency serangga lebah berkadar terus dgn lamanya aku tak berjumpa serangga lebah itu, hahaha kuasa dua sejak dua tiga hari nih hahahhahahaha...

Zenn.. GOOD LUCK exammm!!!!