Monday, October 19, 2009

And i said, Yes..

19.10.2009
Im now 25? Whoa..
My first birthday with Encik Lebah~~
I've never ever imagine it would be this sweet....



Awak, your biggest problem is that you are tooo sweeeettttttttttttttttttt~~


Nak pegi oncall, yet still have time to give me the sweetest birthday celebration..ever. Fullstop.


Sunday night~~
The night i never imagine you would ask me.
Ask me.
Ask the biggest question.
Ever. In my whole life..
I was trembling. Frightened. Suprised. Gasping.


And the answer is yes.
Always have been.
Always will be.
A yes..
to you.
Only you.


I nearly cried.
Tears of joy and suprise.
You are just the most interesting creature on earth ive ever met.
and you mean this world for me..
My whole world..
Thank you for loving me..
and yes, I love you too..more than you ever know.
Thank you Encik Lebah~~
Thank you for being the sweetest =) =) =)...

17 comments:

Aida Narina said...

Anna, sangat sweet!! And yet u are now hak milik en lebah awak (halfway dah niii :) ). happy for you :).

F said...

oh my God!!!

Kak Anna, I'm so happy for you~~~

Selamat hari lahir ke-25. Teringat taun lepas celebrating ur n kak wani's birthday

Nuha said...

aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

berita ko ni telah membuatkan bangun awal dan menyebarkannya kpd org lain dgn kadar sungguh cepat

ruzaini said...

happy birthday kak anna, tahniah!!!!nnti kawin time kitorg cuti summer tau ;)

tahniah to en lebah as well, i'm very happy for both of you, alhamdulillah

Anna Mariya said...

omigosh omigosh omigoshh!! rasa macam dalam mimpiiiiiiiii

Bukumedik Blogspot said...

yes!!!

Miss FZ said...

anna,happy birthday! and,congrates.. (^^,)

cikhens said...

OMG OMG!!!!!!!!!
yer, nuha si mami goss telah text i (supaye check ur blog) in the middle of a clinic dan membuatkan kite xfokus dlm klinik.

Happy Birthday Kiddy~~ yeah this is the bestest bday present everrr =) =D

YuNyLoveSYou said...

WOW!!! HEBAT LA EN LEBAH! hehehe.. tahniah kak anna~
Dulu ingat lagi masa kita sembang2.. Bila la kak anna nak ada bf ni... Then kita mmg nak tunggu sgt sapa jejaka yang leh buka kunci hati kak anna~ fuh! Akhirnya mmg tepat pilihan kak anna~ En.lebah sangat sweet sbb tu kot dia leh bukak pintu hati kak anna yang degil suatu ketika dulu~ hehee.. congrats!! Happy happy for you~!!

Dear Kak Anna, HAPPY BIRTHDAY! I LOVE U!~ MUAH MUAH...

Anna Mariya said...

haish..saya masih bermimpi nih!
ketuk2 kepala la hihihi..miow miow

sheilazrien said...

anna ~ c0ngratsz !!
x larat giler k0t k0 skang ni kan ?! hehehe..

bile mahu nikahnyeh ?!

Anna Mariya said...

blushed blushed blushed hihi..mmg tak larat..hahhaa, pastu semalam mcm tibe2 speechless. hadoi sungguh merah muka hihii

sid said...

congratsss

wahh that vaio tu pun tanda propose kah..banyaknyer rasuah :p

Anna Mariya said...

haha agakla, byk eh rasuah hihihi miow2

the bongsu said...

so sweet!

Ummu Kulthum Jamaludin said...

Kak anna...tahniah ye...when is ur big day?? happy belated besday too...sorry lambat wishy2..hehe..happy2 dkt sibu ye...

Xyun said...

Congrats Anna. I can feel your happiness :)