Saturday, May 31, 2008

Entry RINDU

Rindu.How can i define rindu.Susah nak describe rindu. RINDU mmm rasa dia macam rindu.haha.rindu ni rasanya,rasa yg kite wish org tu ade with us now..and have good time with us. Rindu nih one of perasaan yg selalu dtg la,. mungkin hari2 hehehe.rindu ni selalu dtg bile happy and bile sedeh. or bile org treat kite badly,kite akan rindu org2 yg buat kite gembira.kan kan.Org yg kite rindu,sometimes tahu yg kite rindu diorg, sometimes diorg takde clue pun yg kite sgtla rindu diorg.tp usually org yg kite rindu tu,can tell yg kite rindu diorg, bile kite mmg tunjukkan yg kite rindu rindu rindu.byknya perkataan rindu,tp entry ni mmg tajuk dia rindu heheheh =P
Sekarang ni,ye, saya rindukan sorg tu.hihihi ye ye baiklah,saya rindu En.Najib hihi.Rindu saya makan2 kat restaurant,order dua tiga empat menu sampai pakcik kedai pun pelik,padahal makan dua org je.kesian En.Najib abeskan semua.pastu rindu times saya main2 miow miow kat rumah and everywhere, sampai En.Najib rasa saya lebih interested kepada miow haha ye ke.Kesimpulannye,saya rasa macam lamanyeeee jauhnyaaaaa...hihi (kompem zen ngan nuha muntah muntah niiii) ye ye baiklahhhhhh
Saya sungguh rindu ZEN,NUHA,semua semua kat Drummond Street..huhu huwaaaaa nak nangesssss...rindu zen la tempat aku mengadu kesedihan,kerisauan dan kegumbiraan hari2.berlatih2 nak VIVA with Zen and wani..huwaaaa..hari2 masak2 makan sesamaaa...seriess rinduunyaaaaa...huhu.rindu makan Nandos..saya sanggup lari dari ward nak pegi makan Nandos dgn zen huhu.rinduunyaaaa.rindu rumahhhh...rindu hari2 main SIMS ngan Nuha..dunia SIMS ngan nuha,anak2 ku..suamiku,...huwaa nak nanges ni Nuha.pastu Nuha selalu euphoric pastu happy happy pelik hahahha,rindu aku nak buat analysis..kesimpulannya rinduuuuu..=(
Rindu my BED.susah nak berpisah ngan bed ni,walaupun jauh tinggal for elective ni,punyalah sayang bed sampai tak bg org rent..ye saya mmg takboley berpisah ngan bed saya..my room..my sweet room..rasa macam nak balik and baring kat bed tgk stars kat my ceilinggg tuuuu...huwaaaa...writing this makes me really nak balik Wellingtonnnn....tolonggggg...Saya rindu family saya.Aida Mira,Faris abah mama..adakah anda merindui ku.hihi tah pape tah tau,mestila diorg rinduuuu...(ye ke ni???) how i wish diorg dtg here,and boley tgk this beautiful autumn kat south island nii...rindunya dok kat rumah..rasa macam young.young and safe...huhuhuhu and secure.Miss you dad..mumm...=(
Kenape kite ade perasaan rindu...kite ade perasaan rindu supaya kite appreciate semua,ape yg kite ade,ape yg kite go thru,org yg kite sayang,org yg kite close dengan..org org sekeliling kite..sbb it would be lovely when org pun rindu kite..and wish kite ade with them now...=) =)
P/S: I miss you...

No comments: