Monday, April 21, 2008

Story of our lives..

I was on my way back home from Kenepuru Hospital, when i saw this astonishing view of sunset kat Wellington harbour..subhanallah~~ so amazing..then i realized,lamaaanyeeee dah kat New Zealand ni.dah nak 6years....gosh,cant believe it. time flies while we are having fun! rasa macam baru je im here,i came here when i was 19,now im 24! 24??? Najib cakap,im always 19 to him hihihi~~ anyway, yea i think i can list down ape changes yg paling obvious compare to 5years ago..haha
1. 2003 dulu, the only thing that i can cook was nasi goreng...hihi now? flatmates saya boley tolong jawabkan ahahhaa..thanksss to my cikgu memasak yg berjaya, Miss Azalea!!! i can still remember, cik Azza ni gave me all sorts of recipe and belaja theory dulu,nak letak ape and ape. then, first practical step was to cook ikan sardin hihihi..my my,how ive grown...wink wink

2.When i was 19,(my age masa came to NZ),seriesly i couldnt go anywhere without my friends. I think they were all annoyed kot at that time,haha nak pegi mana mana pun, i was so scared...and so tak reti. Selalu kene teman2 jeeeee...
Now ni, satu welly ni pegi attachment,relax je eh hahhaa azza penah gelakkan pasal mende ni!
Tapi still, bile balik Malaysia, im back to normal self,hihi tak retii and takuttt..encik lebah pun takut saya kene kidnap..so encik lebah bawak je saya macam miow dia hihi =p Org kata, me obvious sgt tatau ape2, senang org kidnap..uish2 takutnyaaaaa,bahaya ni.

3.Pastu, when i was 19, i thought semua lelaki adalah monster. suka marah2,suka jadi garang,and tak boley pecaya..tp now, ada sorg monster ni da provekan mungkin statement tu macam salah..hihihi..monster ni tau ke eh dia adalah monster yg saya mean kan ni hihi

4.And then, the biggest thing..friendship.Dulu benda2 kecik pun semua nak amik kira..and 7 of us fellowship of the ring ni, always fighting! tapi now..we are so bonding..we love each other no matter what..we stand for each other,and support each other thru ups or down..i miss 773 George Street..i know we cant turn back time..but it all lives in my memoryy...=)

No comments: