Monday, September 22, 2008

Kehilangan sweetie..=( =(

Saya sangat sedeh. Saya tengah sedih. Sangat sangat sedeh.huhuhu.in fact, tengah nanges...=(
Sweetie dah hilang...huhu =( Mungkin org tatau sweetie ni siape.sbb sweetie sangat baru,tak sempat nak perkenalkan..huhuhu. Saya bawak sweetie pegi Delivery Suite. Macam biasa letak sweetie dalam beg.huhu. Letak beg kat meeting room. Delivery Suite ni bukan semua org boley masuk. Meeting room tu hanya digunakan oleh midwives, doctors, and beberapa students termasuk diriku. Saya letak beg tu dkt longgokan beg2 orang lain. Area ni bak kata mereka2 di Delivery Suite,kire okayla.takdelah hilang barang compares to tinggal stuff kat changing room. Saya the whole time mmg la busy today, tapi ade kat depan2 meeting room tu je la. Saya selalu amik sweetie and tgk2 sweetie, tapi hari ni saya teramat busy, tak sempat nak tgk sweetie. huhuhu..tengahari tu rasa tak sedap hati.

Pegi dekat beg. Eh mana sweetie.manaa mana mana mana mana.huhuhuhu..sweetie takde. Saya macam gasped. lari pegi changing room.carik. takde jugak. Pegi reception desk.takde. carik sampai kuarkan semua mende dalam beg sebab tak pecaya.huhuhuhu...bukannya ade org ramai boley masuk sesuka hati dalam bilik tu. hanya doctors. midwives. seorang TI iatu saya .takde students pun kat situ...huhu tgk tgk da hilang..huwaaa saya call2 sweetie, dah masuk mailbox,padahal baru semalam fully charged..huhu nampak sangat kene curik..huhu balik rumah..terus nanges basah baju...huhuhu sweetie...saya sayang awak...saya sangat suka awak...huhuhu nape org curik awak.....huhuuhuhuhu...
Sweetie ialah phone baru kesayangan saya...baru 4weeks...huhu sedehnya..sampai hati pencurik..=(
p.s: pakwe sweetie, sweetie da hilang......huhuhu =( =(


No comments: