Friday, January 23, 2009

Lagu Untukmu..=)

"Tiada bintang.."
"...dapat menerangkan hati yang telah dicela.."
"Bagai ku lumpuh tak mampu berdiri."
"Aku tetap begini takkan berubah kerna.."
"Aku tetap aku dan alur hidup mu bukanlah aku..!"

Busy.Very busy.
Surgery resuscitation exams. Written exams..
Moving out of Apartment 12..
No more Apartment 12..huhu..
spent the very last moments in Apt 12 cleaning toilet and "janola" ing the bathroom!
"Exit mould" ed the windows!
Easy-off-BAM the kitchen and fridge! I could not believe i did that hahaha!
Unai telah menggelarkan diriku Paris Hilton.but this Paris Hilton berjaya basuh toilett okayyyy hehehehe independent independent iyarghh!!


Our first dinner in Apt 13. Sambal tumis ayam with fishball and lettuce. Cranberry juice.

Finally da pindah upstairs.
I am officially homeless!
Now, Jenny's room is my temporary room before ill depart to Wanganui in another 7days..huhu alone for 3weeks..what am i gonna do? Zen is actually downloading like crazy for me hehehe. Lanun lanun biasala..
Bilik Jenny ni sungguh aman. ade paintings burung2 dekat tepi bed ini.
I love it so much..bile tido, rasa macam ummmmmm.......dgn angin2 sepoi bahasa.fuh hari2 pegi surgery lambat!


I am missing my bed right now..i think i have to bring Teddy to Wanganui with me no matter whatt!!!

Nampaknya saya akan bertapa di sini sampai grad ye, Farah Jenny and Nuha jangan marah hehehe.saya akan jadi official tukang masak jawa okay hahaha!
Tapi takpe, saya mahu duduk puas puas di siniiiiiii hehehe bermesra2 dgn Zen hehehehe..
Huwa..Aunty kata dia takkan bgtau bile dia nak balik Malaysia, bile nak depart lagi sejam baru cakap..huwaaaaa...macamana ni, saya perlukan psychoanalyst supaya dapat detect!!

"Tak tahan tak tahan, sabarku tak tertahan, melayan sikapmu perawan"
"Berbeza berbeza kau dan aku berbeza, kita memang tak serupa"
"Bebaskan bebaskan, ku ingin dilepaskan"
"Kita tidak sehaluan"
"Cukuplah, sudahla..sampai di sini saja"

No comments: