Monday, July 28, 2008

Sunshine thru my window =)

Finally sampai rumah.Selepas ujian independent selama 2hariii!!!hahahaha.Saya telah pergi ke rumah Jihan,sampai kol 11 okay,3kali flight delayed.dlm taxi tu pakcik taxi nih fuh ade ke dia cakap saya macam pelakon citer Hindi hahahahahahahaahahahahaha sungguh tidak terkata lawaknyaaaa! saya tanakkk saya tanakk pakcikkk,saya nak jadi org melayuuu!!! pastu dia telah mengoffer untuk mengambil saya di Princeton Apartment tu esok paginya nak hanta gi airport,cehh hihihi. So esoknya dia gi amik kol 10,pastu bg discount gile byk for taxi fares tu,pastu service sampai angkat brg saya amik trolley,hanta sampai kat tmpat nak pegi check in tuu.so worth it eyy hahahah!
Pastu terkial2 ramai gile org kat airport tu,salah masuk line beratur plak daaaa! tetibe ade sorg mamat melayu ni,pegi dkt saya pastu cakap " ADIK, adik salah ni kot,adik nak fly pegi KB kan,kene masuk line transit ni rasanya" chewahhhh,ADIKK tuuuu,mudanyaa sayaaa!!!! padahal bila tgk tgk,kekawan dia tu,and dia sekali,confirm junior junior saya!!! hahahahha saya sungguh sukaa! bagila awet muda sampai tua tua hehhehe aminnn
Dalam plane pulak,duduk la 22J.aisle seat.tengah2,takde sape dok sebelah,sepanjang 5seat tu ade me and sorg laki yg dok the other end.tengok2,eh macam kenal je mamat ni.lamaa ffikir2 tu,mamat tu tgk and cakap,hai! pastuuuuu saya baru realizeee dia adelah my PATIENTTTTTT!
nak balik Taiwan! sungguh ackwardd okayyyyy.byk2 org ade ke dok dkt patient selama 11jam!!
Tgk2 movie cerita Run Fat Boy Run,best gile citer niiii,pastu tgk Over Her Dead Body,Shutter, lupa dah satu lagi cerita Owen Wilson and tgk citer Korea ni satu.pastu mata da merah2,tido nganga2 tuuuu,haahaha.makan makan makan.tiba2 da sampai KL.strangely tak panas kat KL.jalan2 cari Najib..hihi jumpa la encik lebah ni,dah kurus sket da si dia ni..bawak this gorgeous red roses..dahla saya memakai gelang merah,kasut merah,tibe2 matching plakkk hihihii! im so touched..thank you encik lebah =) =) saya telah menjadi monster makan 12 nuggets, 4cheesy wedges, half Zinger burger encik lebah saya makan jugeee! ahahhaha,penat angkat beg sorg okayyy!
Sampai Kelantan, mama abah amira faris cakapp saya kurusssss!! yes yes yeesss!!!! hahhahaha.amira bg saya present..owh sayaa sungguh terharu,terus peluk2 miraaa...malam tu cerita2 sampai kol 3pagi hihi pastu tidoooooo...tido senyummmm =) =)
I love youuu...=) =)

p/s: Miow saya Tulip sangatt comelll...sooo tinyyyyyyy but soo adorableeeeeeeeeeee!

No comments: