Monday, August 11, 2008

EATING MACHINE

Ketika saya pulang ke Malaysia, I got this list of makanan that i want to eat! hihi sungguh semangat sbb macam mengidam hahha.now 70% da berjaya makan dah,alhamdulillahhh..amboi Anna,awak ni buaya ke apeee! Mama cakap saya makan almost 80% mende kat atas meja every single day.Plak tu dia semakin suka, kuantiti makanan atas meja pun bertambah,so bertambah la amount that i eat everydayyy! apa sudah jadi dengan eating healthy plan ngan zen haritu!

Saya sudah makan... ---thankiyu abah mama and encik lebah..=)


1. Berbungkus2 nasik lemak
2. Berbungkus2 nasik kerabu hihi
3. Nasik goreng daging merah
4. Nasik goreng kerabu
5. Nasik goreng belacan
6. Nasik goreng ikan masin
7. Nasik goreng kampung
8. Nasik goreng ayam
9. Satay Ayam, daging, perut hahahaha
10. Ayam percik, perut percik..uish uish
11. Kailan ikan masin
12. Cendol
13. Domino's Pizza..hihi ni pun makan dasyat gak ni!
14. Ayamas yg sgt sedap
15. Big Mac, McChicken, Double Cheeseburger, Zinger burger
16. Nuggets, cheesy wedges..sungguh tidak sihat ni!
17. Squid Sambal, Roti tisu
18. CHar Quew Teau
19. Bergelas2 Ice Lemon Tea
20. Buah Salak (ha nnt saya sure mengidam nak makan buah ni)
21. Durian
22. Tom Yam Thailand, Ikan kerapu tiga rasa
23. Laksa Kelantan
24. Air Kelapa from buah kelapak hhehe
25. Ikan panggang, ayam panggang, paru masak macam2 =P
26. Telur masin

Saya masih belum makan

1. Sata ikan kelantan
2.ABC
3. Air Tebu
4. Laksa Penang
5. Otak otak
6. hmmm ade lagi nih tak ingat hahaha melampaunyaaa!! sah eating machine!



No comments: