Wednesday, August 20, 2008

Kenduri Kawen oh Kenduri Kawen!

18th August 2008. 18-08-08. Birthday Nuha. Happy Birthday Nuha! Aku ingat birthday kauuu!! 18-08-08 Ramai betul org pilih tarikh ni nak kawen! Banyak betul cards sampai kat rumah, terpaksa pilih nak pegi yg mana. Today my cousin Hanan Mohd. Yusuf got married to a Kelantanese who works in Pahang. They know each other for years until just recently the guy decided to get serious and settle down.Choosing green as their colour, bride and groom glowing with joy! This is the time when all of the family members gather together and catch up!! Jumpa pakcik2 saudara, makcik2 saudara, nenek2 saudara..fuh sungguh meriah, tp yg best nyaaa “ Eh anna kurusssss jeeee ehhh, makan byk sketttt!” hahahha saya ingat org akan cakap saya chubbyyy,yesss yeesssss! Tp tetibe pakcik cakap, anna tu makan semua pegi kat pipi diaaa!! Alaaaaaa….Lepas berpenat2 lelah dan dah terlambat, abah pun drive pegi Melor plakk…carik2 rumah Baity. Kelepak kelepak kelepung..jumpa la rumah Baity and Zul Hilmi. Semua org tgk kitorg yg sampai kat situ, ye la dtg ngan family and org tak kenal plak tu hehehehe. Nasib baik Baity and Zul kenal and layan2 us. Bapak mertua Baity siap kenal lagi tu abah rupanya hahahah balik2 tempat yg sama ye. Baity and Zul pun ajak amik pictures kat bilik pengantin diorg yg sgt cantikkkkkk..series cantik. Hadiah menggunung sampai silinggg!!! Mereka berseri seri tu…hihi suka saya tgkk! Seriesla suka pegi majlis kawen. Baity yg ketiga STFians yg saya pegi, if dpt pegi kat Besut sure dpt jumpa Ira, Idah and semua..alahai kite dah tua rupanya ehhh…dah nak kawen da semua org!

No comments: