Sunday, August 31, 2008

ENTRY EMO

okay.balik kol 9pagi,kluar kol 10malam.ape ni ape ni.tido tido tido sampai kol 5ptg.bangun2 dah nak gelap balik. dah nak pegi balik. ape ni ape ni. nak cakap ngan zen ngan nuha pun tak sempattt...huhuhu.cakap ngan encik lebah pun sekejap je.nasib baik encik lebah sgt positive.suro saya menjadi positiveeee...umm senyum sekejap =) =) tapi tapi tapi, saya tidak sesuai dengan shift malam ni. tak kisah la org nak cakap manja ke ape ke,mmg saya tak sesuai dgn keje malam ni. ade mereka yg bekerja malam ni, mmg choose nak buat nights. sebab sukaaaa..erghhh saya tidak suka. this is killing me.yes yes. macamana la nak keje nnt2 nih.tp mmg series.tak kisah kalau cam pegi keje siang, balik kol 12. rasa sungguh kisah keje kol 10 balik kol 9pagi. its just ..saya tak boley saya tak boley.saya rindu bercakap2 ngan semua org. Nuha and zen especiallyyyy.ape yg membuatkan saya rasa macam ni eh. byk factors nih.
Bukan je masa keje yg terbalik dgn kitar hidup, tapi jugak working environment. First night tu everybody wah sungguh happy chirpy..senyum je. Masuk 2nd night da grumpy dah. Keje mengata2 org je...erghh tensionnyaaaaaaaa! kenape kenape.mmgla takde keje,tp mengata mengata mengata je keje sampai pening dengar. kalau saya tak berada kat situ, konfem jadi bahan umpatan jugak ni.useless trainee intern ke ape ke..huwaaaaa! tak tahannyaaaaaaaaaaaa..buat salah, tak buat salah,tak tahu buat salah,semuanyaaa salahhhhhh..hahhaa nih mmg emo nih.

Factor lain ialah, saya tak boley nak ade kitaran hidup yg betul. semua dah tak teratur dah. Bed macam tu nya, dah tak boley memasak sgt sbb balik lambat,ngantok,bangun pun penatttttt! yeeee ha ni big factor kot. yg membuatkan saya miserable. jadi penat. tak larat nak memasak sgt..kalau masak pun,ayam goreng je.uwaaaaaaaaaaa series ade masalah adjustment disorder ke ni. haha emonya,tak larat memasak pun nak nanges ke. okay memang memang. hihihi.

Encik lebah kata, 5hari tu sekejap je. esok dah tinggal 4 hari. esok lagi 3days.pastu 2days.pastu 1day.pastu jumaat tu yayyyyyyyy!!! abesla.saya akan menjadi miow yg mata besar2 tanak tutup hihihi sbb da abes shift. hahahha macam making mountains about a small hill je nih. takpe saya emo. semua mende ialah mountains untuk saya. hehee. Encik Lebah saya rindu awak.saya rindu sangat sangat...=(
p.s 5more months..insyaallah amin.

No comments: