Wednesday, August 20, 2008

Pasir Putih Tepi Pantai =) =)

Abah's birthday, abah bawak us pegi Tok Bali D'Muara Resort. with other cikgu cikgus. Ramai betul cikgu. anak murid pun ramai jugak. Malu la bila jumpa cikgu cikgu dulu2 yg mengajar masa tgh berhingus lagii! Pastu jumpa cikgu2 yg macam baru je start keje, ye la,sama baya kan! uish cant believe im 24!! 2days dekat Tok Bali tu, we went picnic. Makan sata ikan. yess i can cross my list now. And that night we went to pasar malam Tok Bali. Beli nasik kerabu famous Tok Bali. Punyala banyak dia punya lauk,tp RM 3 je! uish uish. ni yg suka betul ni!


Abah bawak pegi carik kupang dalam pasir, pastu pegi memancing.It was fun! Walaupun saya tidak membawa seluar trek dan tak de pun seluar trek hehehe, terpaksa la memancing pakai skirt! Tapi best jugak, rasa macam iklan ombak ombak yg damai..wish hari2 holidayyy jeee!



Makan ABC hari2 membuatkan tekak rasa macam sejukkk jeeeee hihi. tapi kesian kepada org yg ade allergic rhinitis seperti saya. takle nak makan seafood sangat, pastu bile masuk dalam chalet sejuk sebab aircond, kluar pegi pantai panas plak, saya pun terus sneeze2 dgn teruknya..hmm series tak selesa. Helpless la jugak. Sejak balik Malaysia nih, tu je yg membuatkan saya mcam tak selesa bila jalan2. kene carik solution la nnt, makan anti histamine prophylaxis ke ape ke. Kesian my nose, macam confuse kejap panas kejap sejuk. Lepas ni balik NZ plak..alahai..malasnya nak balik NZ.Malasnyaaaaa nak stop holidayyy! hihi Anna..awak kena jadi doctor ni,sila bangun! hihi da tido berbulan bulan niiihhhhh!

p.s: Encik Lebah..saya tanak naik flight sorg...huhu =(

No comments: