Sunday, October 19, 2008

Owh happy day =) =)

A very happy day. My birthday. Wani's birthday. Feels like i have a twin sister. Except i was born one day later.hihi. My girlfriends made our day.my day.with this special night. with special friends.those who close.in fact closer. closer each passing day!!



Cokelat.Cokelat cake saya dan Wani!

Wani and me telah di blind folded kan oleh mereka2 ini. Mintak maaf ye kawan kawan,saya mmg takut gelap sejak dari saya kecil lagi.sebab itulah saya mengambil masa yg lama untuk bg mel and liyana 'tangkap' saya hihi.!

Bihun ialah favourite saya. Ayam percik Melly. Cupcakes, Udang sambal, Salads, Air buah..wah!


Miow miow,Nuha nape tgk saya sebegitu! hihihi


Bukak2 mata.Penuh rumah. With smiles. with various kinds of food you guys made for tonight. and with a very special cake. For me and Wani. auwwwwww...sweettnyaaaaa =) =)

I got a very red looking bag. My i-want-it-so-bad type of bag! thankiyuuuuu Melor,Udeq,Liana,Zen and adik2 rumah 20~~~

I love it! i love it! i loveeeee ittt so muchhhhh!!!!

Dapat my cookbook yg cantikkkkkkk!!! hihihi owh cepatnya pick up.saya tulis kat status nak cookbook sebab saya jeles farah punya cookbook sgt cantik! tibe2 dapat cookbook ini..yg ade pelbagai msg birthday yg menarik di dalamnya! Mari saya bacakan one or two of them haha..or semua sekali terus!

"Dearest Anna dan anak2, Semoga mencuba kesemua resepi dalam buku ini.Wah gemuk2 la korg.Selamat hari jadi ke-24.Yg sentiasa vogue, Aunty Nuha!"

"Kak Anna Banana, Selamat Hari Lahir ke 24,moga moga buku ini still digunakan untuk anak2 Kak Anna.From Aunty Farah"

"Kak Anna miow miow, Happy Birthday! semoga sihat dan gembira selalu..semoga Najib dan anak2 suka makan apa yg Kak Anna masak from buku ni...hehe ingat kitorg selalu..sayang Kak Anna.From Cik Jenny comel"

"Kak Anna!! Selamat Hari Lahir ke 24, semoga dipanjangkan umur dimurahkan rezeki,ingat saya selalu,masak banyak2 untuk kitorg!! dari Mun yg lagi comel dari Jenny"

"Kak Anna yg cantik jelita, selamat hari lahir yg ke 24,wish u happiness always..miow miow"



Sure masak2 ingat org2 yg bg saya buku nih! especially wishes kat dalam tu,uish,tido malam pun teringat lagi! hahaha! betapa tuanya saya ini!

hihi miow2 tu mesti ade tu hihihi. saya = miow =kucing = masak2= makan= perut stokin= dapur= periuk kuali la ye hihihi.=P takpe,saya suka tgk semua org makan dengan happy! bila lagi nak menggemukkan anda anda semua,tinggal a few months je lagiii!!!


Thankiyu to my dear sweethearts dekat apartment 13. sure buku ni kat rak buku saya bile tua tua,baca sure senyum2,teringat dulu dkt NZ. ni la kawan2 yg buat saya gembira hari2..sekarang ni makin makin happy la,thankiyuuuu alaaaaaaaaaaaaaaa pleaseee i wanna beeeee 19!!!!!!!

Lovely girls who make my life wonderful..thank you..=)


Nuha yg kiyut with topi emas hihi


Miss Farah yg sungguh cantik jelita!
Expression muka Melly yg sungguh cumil! Caught on camera!!
Teringat. Ni going to be my last birthday celebration dekat NZ with you guys..sedehnya.6years.wah 6years.lama tu. Farah pun da nak dot dot dot. (rahsia)..Macamana la nnt ye. Owh my gosh, we are growing up! Tapi mesti saya akan ingat ni semua..one of the sweetest memory in New Zealand..enjoying sweetest moment with beloved girlfriends all around me..a shower of joy and happiness...alhamdulillah..=) =)





I pray for our success, happiness, joy, smiles together always.for ever.and ever. I love you guys so much.You guys have inspired me and definitely made my day =) =)


p.s: encik lebah..where are you encik lebah..encik lebah i miss youu...

6 comments:

Mel said...

yaaaayyyyy

jgn la sedih sedih ye?

*hugs*

NuRaNi HaZa said...

huhuhuhu....i want to b in the picture too!!

najib,this time we r in the same boat!kita xde dlm gmba!

dah la last time ana nak celbrate bday ko n wani.but i wasnt there!

napela xteringat nak balik this week instead of last week?haih~

Happy Birthday~

Anna Mariya said...

tula,nak oncall puleeeeee.ni last birthday saya di nz bersama kamuuu udeqqqqqqqq!!
muah muah..thankiyuuuuuu!

thankiyuuu melly,tak sedeh tak sedeh..hugs hugs

F said...

asal tetibe ade gmbr baru ni. hua hua. semalam takde pon. ooo saje nak kenekan ye

Anna Mariya said...

eh mestilaaa,mana boley takde gamba kamuuuu..too cuteeee to not be published hehehehehhe miow miow Mrs _ _ _ dot dot dot dot!

Nash said...

Kak Anna!!!! *sambil menjerit riang seperti selalu dan jugak mengetuk kepala sendiri* maafkan saya kerana lambat wish bday...saya teramat busy *alasan semata* dan jugak tidak sehat *demam beberapa hari dah nih*

Semoga kak Anna ngan Abg Najib berbahagia *tetiba* ahahaha

conclusion: saya doakan kak Anna berbahagia di dunia dan akhirat...aminn