Sunday, October 5, 2008

Raya lagi!!

Nampaknya entry kali nih masih lagi berbaur raya! hihi pagi tadi,bangun lambat. Nuha kejutkan. Satu rumah bangun lambat.hehe penatla tu kan.bangun2 tgk2 eh dah kol 12.=P i love sundayy. Lepas tu rumah kami pun tibe2 bising. Rumah 13 ni dtg2 kejut2 suro bangun sambil menghabiskan makanan makanan semalam. and suro iron2 baju. Maka kami semua pun bersiap siap la. Destinasi harini ialah MSD! Makan lagi, raya lagi lagi lagi lagi dan lagii!!

From Anna and Zen~~ Selamat Hari Raya Aidilfitri~~

Makanan tak sempat nak amik gamba ye. tapi mari saya mention. Satay, mee goreng mamak, nasik beriani.saya vote mee goreng mamak tu paling bestttt! macam kat gerai tepi jalan kat kampung baru hmmm slurrrpppp (anna boley tak kalau satu minit awak tak fikir pasal makanan!)

Balik2 kami. Seperti kata Nuha, kitorg ni circle of frens balik2 apartment 12, 13, 20~~ hihi. especially saya, nuha, zen. kitorg kenal diri sendiri ngan diorg2 ni je and beberapa yg lain di wellington. Bukan nye tak cuba nak ingat nama, series saya telah mencuba. Tapi ade problem nak mengingati bende2 simple.series nih tak tipu! nama disorder saya ialah Basic Skill Deficient haha tak abes2. Apa apapun apartment 12,13,20: anda semua sungguh best! membuatkan saya senyum tak terkata and hepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Aseng tiada dalam gamba ini. Begitu juga Nuha! En. Amrin Hakim begitu semangat bekerja!

Rare picture with Wani! Wani sungguh hijau harini. Dia kata ni la hari yg dia paling colourful!

Nuha kata muka dia tak macam doktor pun. Macam cikgu hehehee tapi saya rasa muka Nuha ade macam isteri org! hahahaha!


ha kan da cakap, Nuha cam isteri org yg amik cuti pegi New Zealand melancong ngan suami hihi


Salam perantauan aidilfitri tahun ini. Ni je rumput yg kitorg berjaya carik kat Wellington, aduhai..

p.s: sebenarnya tengah cuak nak pegi hospital esok ni huhuhu

2 comments:

F said...

kitorang dipaksa untuk menghabiskan makanan. dipaksa makan sayur, dipaksa makan nasi impit.

kitorang juga manusia biasa. perut kami bukan perut tumbesaran

Anna Mariya said...

hahahahaa tapi perut anda adalah perut2 stokin jugeeee!!!